Igår hade jag med mig min fina vän och grymma kollega Emelie på min pump-klass. Älskar att teama med det starka lilla energiknippet! Det var också första pumpklassen på drygt en vecka så det var jätte kul att köra igen! Och det känns idag kan jag lova..

Efter passet var vi ett gäng som gick vi iväg till Ramblas som ligger några meter bort på gatan och åt supergoda tapas. Två omgångar av baconinlindade dadlar, lammgryta, potatis med aioli, rödbetor med chevréost och hunug med mer… Det är verkligen min favorit mat – så himla gott!

Kvällen avslutades i Hornstull med en mysig filmkväll och godis från hemmakväll innan det var dags att åka hem och ladda om inför dagens GRIT Plyo på Tegnér. 17:20 kör nämligen jag och Jessica en teamklass där så då tycker jag ni ska komma och svettas lite med oss!

20130617-113626.jpg

