Idag är sista dagen på mitt veckolånga uppehåll från träningen och även om jag har saknat mina klasser så har det varit skönt – ibland måste man ju få vila och längta lite också :)

Framförallt så har det varit bra för min sätesmuskel som är mycket bättre nu! Vila, voltaren och ett besök hos Emelie på Spine Rehab verkar ha gjort susen! Jag visste ju redan att hon är en grym instruktör men hon är dessutom en riktigt duktig kiropraktor. Har fått höra mycket bra om henne tidigare och efter mitt besök kan jag bara hålla med! Så letar du efter en kiropraktor i Stockholm så kan jag varmt rekommendera henne. Emelie når ni på 0708 89 83 27 alt. emelie@spinerehab.se

Eftersom att jag haft massor av extra tid senaste veckan när jag varken tränat eller behövt plugga så har jag passat på att vila ut ordenligt. Jag har fixat lite hemma, ätit frozen yoghurt med Viktor och varit på upplärning på Twilfit där jag kommer att jobba en del i sommar.

Imorgon blir första träningspasset igen och då ska jag känna efter lite och se hur det känns. Jag hoppas att min sätesmuskel är lika taggad som jag på att få köra igång! 

20130614-152107.jpg

