Igår blev det träning för hela slanten! Pump direkt på morgonen 06:45 och sedan igen vid 12 efter att ha laddat batterierna med en stor frukost och en härlig och avkopplande stund i solen på Långholmen. Det är verkligen perfekt att gymmet i Hornstull ligger så nära den lilla ön så att man kan gå dit efter träningen och sola, bada och grilla. Det måste jag försöka ta till vara på bättre den här sommaren…

På lunchen åkte jag och Viktor hem till Adina där vi blev bortskämda med supergoda proteinpannkakor vilket blev perfekt uppladdning inför dagens 3e och sista pass, GRIT Strength. Älskar att instruera i det – det är så himla roligt! Men eftersom att jag har fått problem med en sätesmuskel så floorcoachade jag extra mycket (som tur var så var det en teamklass) och tidigare under dagen tog jag det också väldigt lugnt på benlåtarna på pumpen. Och från och med idag ska jag vila en vecka för att låta muskeln få återhämta sig. Kommer kännas konstigt att inte köra några pass på en hel vecka men hellre det än att jag bara kör på och sedan kanske skadar muskeln på riktigt! Nej, då är det allt bättre att lyssna på kroppen direkt istället.

Dagen avslutades på bästa sätt med lite rosévin, god mat och chokladtårta tillsammans med världens bästa :-) Kunde knappast fått en bättre start på helgen!

20130608-134945.jpg20130608-135027.jpg

