I fredags var jag tillsammans med min kusin och några andra träningstokar till vänner på Nikes utförsäljning. Jag var som  jag skrev tidigare där förra året också och har nu under våren gått och hoppats på att den skulle komma i år igen – och det gjorde den ju!

Tränar man mycket och ofta så går det åt en hel del träningskläder – speciellt om man inte har tvättmaskin hemma. Och som instruktör kan jag tycka att det är extra viktigt att ha snygga träningskläder. Man vill ju inte stå inför en hel klass i en trasig och svettig t-shirt direkt ;)  Så därför så passade jag som planerat på att fynda en hel del nya, snygga kläder som jag har gått och kollat på under våren. Råkade till och med bli en t-shirt utöver detta som jag ångrade att jag inte hade köpt men som min grymma kompis Kristi fixade åt mig när hon var där och shoppade loss!

Sista dagen för utförsäljningen är idag så har ni inte varit där ännu finns det fortfarande chans till kl. 17:0020130525-090126.jpg

