Nu sitter jag på pendeln till Uppsala där jag tillsammans med Amelie och Pernilla kommer hålla i första träningen inför vårruset!

Det ska bli jätte kul att få löpträna lite och jag hoppas på att vi blir ett litet gäng även om det kanske blev lite spontant. Så snart ska benen få springa av sig lite och jag kom precis på nu när jag såg bilden att jag tagit fel skor. Av gamla vana packade jag ner mina asics men har ju faktiskt ett par nya adidas supernova som jag fick när vi filmade en reklam för adidas energyboost och dom är verkligen supersköna! Jätte bra passform och känns väldigt smidiga. Mina asics är förstås bra dom med men lite breda för mina fötter.

Men det ska nog gå bra ändå. Laddade med en daimglass i solen för lite extra energi och är fortfarande full av endorfiner efter gårdagens BODYCOMBAT-pass på Nordic Wellness Hornsgatan. Vi är ett riktigt härligt gäng där och igår var deltagarna extra laddade och fyllda av energi! Och efter att ha suttit och jobbat med redovisning i skolan hela eftermiddagen var det extra skönt att få röra lite på sig.

Nu ska jag kolla på lite löpskolning här. Bor du i Uppsala så möt upp oss vid Yukikos 18:30 så kör vi!

20130425-171149.jpg

