Igår satt jag tillsammans med ett par andra härliga instruktörer och planerade vårt Les Mills Medley som vi kommer köra på måndag 17:30 på Nordic Wellness Tegnérgatan. Det kommer att bli riktigt grymt så jag tycker att ni ska passa på och boka en plats redan nu ;-)

Passet håller på i totalt två timmar och det kommer bli riktigt tufft, svettigt och framförallt fantastiskt roligt! Vi kommer att vara flera instruktörer som byts av och passen kommer att variera mellan Sh’bam, BodyCombat, BodyPump och CX worx. Just nu Sitter jag och funderar över vad det finns för bra finallåtar i BodyCombat. Eftersom att jag kommer att köra sista låten vill jag avsluta med något riktigt bra så att man bara kan go crazy och verkligen ge allt. Men det ska nog inte vara några problem!

Så börja ladda redan nu så ses vi på måndag! Och vill man komma och tjuvstarta och köra lite BodyCombat och/eller BodyPump med mig så kan man komma förbi på NW Hornstull  för BC på lördag 12:00 och BP på söndag 16:30. 

20130419-091911.jpg

