Idag hade jag turen att ha en föreläsning mitt på dagen vilket gjorde att jag kunde gå upp och äta frukost i lugn och ro framför nyhetsmorgon för att sedan åka i iväg till gymmet för lite egen träning. Så himla härligt att kunna göra det och att dessutom inte behöva stressa. När jag missade tunnelbanan pga av att mitt SL-kort gått ut så kunde jag istället passa på att sätta mig ned några minuter för att njuta av solens strålar och dricka min preworkout.

På eftermiddagen hade jag som vanligt mitt BODYCOMBAT-pass på Nordic Wellness Östermalm och efter det körde jag en omgång med squats. Det blev en hel del träning idag med andra ord. Det kanske är förklaringen till min gigantiska middag som innehöll både det ena och det andra! Var superhungrig när jag kom hem och sugen på lite allt möjligt så det blev en väldigt blandad kompott på tallriken.

Nu är det vila och återhämtning som gäller för imorgon ska jag testa GRIT-Plyo för första gången! Har ju kört strength några gånger nu och förväntningarna är inget annat än höga!

20130402-211204.jpg

