smbmgcacggoxgo51jz4i

Jag har ju tidigare berättat att jag kommer att leda teamUppsala i vårruset tillsammans med Amelie & Pernilla och jag är superladdad inför detta! Idag gick ett pressmeddelande ut med mer information om B.A.B.Y Networks samarbete med vårruset och hur det kommer att fungera med lagen som tävlar för varje stad.

Bor du i Uppsala och vill vara med och springa med oss den 29 maj och kanske komma och träna med mej, Pernilla och Amelie så rekommenderar jag er att hålla utkik efter datum på våra bloggar och/eller gå med i facebookgruppen #TeamUppsala VårRuset.

Jag såg också att det fortfarande behövs coacher för nedan städer. Så är du en löptokig tjej som är duktig på att leda och motivera andra tycker jag definitivt du ska maila en intresseanmälan till info@thebabynetwork.se!

  • Växjö (7 maj)
  • Jönköping (14 maj)
  • Karlstad (16 maj)
  • Örebro (21 maj)
  • Sundsvall (30 maj)
  • Luleå (3 juni)
  • Östersund (10 juni)
