Igår var jag ju som sagt på budo fitness och handlade lite. (Det inlägget har dock försvunnit på något mystiskt sätt så ska lösa det ikväll). Det som fick följa med mig hem var hur som helst dessa två solklara favoriter:

20130325-234031.jpg

Craze – En fantastisk preworkout som blev utsedd till product of the year förra året av gymgrossisten. På deras sida kan man läsa att craze ger:

  • Ökat fokus – Ingen försumbar höjning av din koncentration; Du forceras in i ”zonen”!
  • Eufori – Stark känsla av välbefinnande och gränslös energi!
  • Kontroll – Behärska din sinnesstämning med uppfyllande resultat!
  • Energi – Stigande och kontinuerligt energiflöde som kulminerar 60 minuter efter intag!.
  • Ingen krasch – Låt träningsintensiteten gränsa mot galenskap utan oönskad följdverkan!

Själv kan jag inte annat än att hålla med. Har testat det några gånger innan och bara jag också har ätit och sovit hyfsat bra så har jag känt mej som Hulken själv efter att ha tagit craze. Love it! Det är precis som dom skriver ”CRAZE är det revolutionerande kosttillskottet som låter dig bryta barriärer, krossa platåer och träna långt bortom dina gränser. Ingen vikt är för tung, ingen uppförsbacke för brant och inget mål känns ouppnåeligt! Kraften från marknadens hetaste PWO är omisskännlig!”

Protein Delite – Proteinpulver

Utan tvekan det godaste proteinpulvret jag smakat. En vän rekommenderade det till mig och efter det har jag inte sett tillbaks. Mina gamla proteinpulver från Fitnessguru som jag alltid köpte innan kan jag knappt dricka längre. Många proteinpulver är alldeles för söta och är väldigt vattniga (inte så konstigt eftersom att jag oftast blandar med vatten). Men det här proteinpulvret har en helt annan konsistens och fantastiskt god och naturlig smak. Ett absolut måste hemma hos mig. En skopa protein delite innehåller:

  • 112 kcal
  • 19,5g protein
  • 7g kolhydrater
  • 0,75g fett
