Idag kom jag till gymmet glad i hågen och med massor av extra energi i form av craze. Jag stod i receptionen ett tag och pratade med min chef om GRIT och sedan gick jag ned till personalrummet för att göra en myvket ovälkommen upptäckt – jag hade glömt min sport-bh!

Så det var bara att snabbt styra stegen mot tunnelbanan för att skynda iväg till hm (bra, snyggt och studentvänligt) för att köpa en knallblå sport-bh som passande nog matchade mina skor perfekt.

Väl tillbaks på gymmet hann jag med 40 min egen träning innan mitt pass. Jag värmde upp med rodd och sedan körde jag ett eget cirkelpass som såg ut på följande sätt:

  • walking lounges längst långsidan av salen
  • 20 st squat jump burpees
  • 20 st fällkniv med vikt
  • 8 set trippel rodd
  • 8 set power press
  • 1 min vila.
  • Totalt: 4 varv.

Så även om det blev ett kort pass var det effektivt och jag jobbade med en hög pulsnivå. Jag älskar högintensiv träning så det var superkul! Efter mitt Indoor Walkingpass tog jag en snabb dusch för att sedan åka iväg och fira våffeldagen tillsammans med världens härligaste människor. Vi åt våfflor med massor av olika goda tillbehör och hade en riktigt härlig kväll.

Det blev en fantastisk start på veckan!

20130325-224017.jpg

Ja, det blev lite shopping på Budo fitenss som ni ser. Två favoriter fick följa med mig hem från butiken. Vad det är får ni se imorgon!

