Idag blev det dubbel upp. Först vickade jag på Odenplan där jag körde BODYCOMBAT med ett härligt tjejgäng och på eftermiddagen hade jag mitt egna BODYPUMP-pass i hornstull. Jäklar vilka grymma deltagare jag har där alltså! Blir så peppad när jag ser hur dom ökar vikter, kämpar och hör hur dom är helt slut mellan låtarna. Vilket gäng säger jag bara! Själv ökade jag på rygg och biceps och visst var det tungt men det gick hela vägen – sådan härlig känsla! Jag älskar när man känner att man utvecklas och blir starkare och uthålligare. Det är en underbar känsla!

Nu har jag precis tagit ett varmt bad och sitter och funderar på vad jag ska slänga ihop till middag… Måste ju fylla på energinivåerna så jag är redo för en ny vecka imorgon! Då är det Indoor Walking som alltid på måndagar och sedan ska det planeras lite inför påskpassen.. Funderar på om man kan hitta på något kul inför det!

 

20130324-191600.jpg

