Vilken start på morgonen jag fick idag! Klockan ringde 05:20 som vanligt på fredagar. Jag gick upp, satte på Alex & Sigges podcast och startade kaffebryggaren. Efter att jag gjort mig i ordning så tog jag fram mitt termomugg, hällde upp kaffet och medan jag häller i mjölken så funderar jag över att det ser så tjock ut. Först när jag ställer tillbaks förpackningen i kylen ser jag att det är yoghurt! Till saken hör att jag kvällen innan mätt upp så att kaffet räckte precis till min mugg..

Väl på gymmet verkar mitt kort ha blivit avmagnitiserat så en medlem fick släppa in mig och på väg upp från personalrummet så ramlade jag i trappan! Så kan det gå ibland när man är lite för ivrig. BODYPUMP-passet gick bra i alla fall och deltagarna verkade extra morgonpigga idag. Kan kanske bero på att det redan är ljust ute vid den tiden nu!

Nu har jag landat här hemma i soffan igen framför nyhetsmorgon + efter tio med en tallrik gröt och tända ljus. Jag älskar verkligen att få chansen att göra det. När man jobbar kontorstider så hinner man aldrig med sådant så därför njuter jag extra av det nu under min studenttid! Man måste ju passa på ;-)

20130322-100636.jpg

