Igår hade jag en riktigt lång och härlig fredag.

05:20 ringde alarmet vilket innebär att fredagen som vanligt började med BODYPUMP. Till min stora besvikelse så upptäckte jag att jag glömt köpa hem celsius dagen innan så fick ingen extra energikick från den magiska burken. Men jag klarade mej bra ändå. Alex & Sigges podcast muntrar alltid upp på vägen och när man träffar alla underbara deltagare höjs energin ännu mer.

Efter träningen åt jag frukost på Baresso med min favorit från andra sidan Östersjön – Sanja och sedan vart det plugg hela eftermiddagen. Just nu läser vi projektledning & projektorganisation och min grupp håller på och planera en jätte stor tränings- & hälsofestival. Absolut det roligaste vi har gjort hittills i skolan! Med anledning av det stannade jag kvar en kort stund efter mitt pass för att ta bilder på när jag står i olika yogapositioner som vi ska ha för att presentera en riktigt cool marknadsföringsidé. Kanske lägger här i bloggen sedan och visar!

Kvällen avrundades sedan med filmkväll i andra träningstokars sällskap och idag är det bara att ladda om inför förmiddagens teamklasser i BODYCOMBAT! Det kommer bli grymt!

20130316-082632.jpg

