Vilken dag! Först teamklass i BODYCOMBAT på Nordic Wellness Hornsgatan och sedan vidare till nästa gym i Hornstull för ännu mer BC!

Först teamade jag med Jonathan som håller i lördsgspasset på Hornsgatan och sedan åkte jag en station med tunnelbanan till Hornstull där jag normalt sett mitt BC-pass 12:00. Men idag hade jag med mej Erick och tillsammans höll vi först ett teknikpass under 30 min som var väldigt uppskattat och efter det körde vi en teamklass med otroligt taggade och energiska deltagare. Det var fantastiskt kul och alla gav verkligen sitt yttersta!

Efter träningen så var vi flera från passet som gick iväg tillsammans för att fylla på energidepåerna med god Thaimat. Det är så himla kul för i Hornstull är det så många som älskar BC och fler och fler lär känna varandra och börjar umgås även utanför gymmet. Det ger verkligen en härlig sammanhållning och teamkänsla som höjer energin ännu mer på passen. Det är verkligen underbart!

20130316-200713.jpg

