Vilken härlig eftermiddag och kväll jag har haft! Först massor av endorfiner i form av BodyCombat på Nordic Wellness Östermalm och sedan ett varmt bad och lite glass så här mitt i veckan.

BodyCombat är ju min största passion när det handlar om att träna och instruera och det var därför jag blev instruktör från allra första början. Och den här veckan är extra rolig för imorgon kommer jag ha med mej en till instruktör, Jonathan, på mitt BC pass på Hornsgatan 19.30 och på lördag ska jag först köra en teamklass med Jonathan igen på Hornsgatan och sedan håller jag och Erick en ”teknikspecial” kl 12.00 på Nordic Wellness i Hornstull och sedan stannar han kvar och teamar med mej på min klass. Så vill du förbättra din teknik och på så sätt ha ännu roligare på passen och få bättre resultat så kom förbi på lördag! Det kommer att bli grymt! :-)

20130312-204737.jpgInvigde mina nya rosa lindor idag. Köpte dom, ett par röda och ett par svarta igår på Budofitness. Hade ju lyckats slarva bort en av varje färg av mina gamla nämligen.. Är sugen på att köpa kamouflagefärgade också! Bilderna har jag tagit från instagram där jag heter kajsa_carlsson

