Idag fick jag en mycket välkommen paus i tentapluggandet när jag fick åka in till gymmet på Tegnergatan för att hålla ett Indoor Walkingpass för Matrisen.

Torsdagar är ju egentligen min vilodag men eftersom att jag blivit tillfrågad att hålla ett pass för företaget där några av mina måndagsdeltagare jobbar så gjorde jag såklart ett undantag! Dom är ett riktigt glatt och taggat gäng som inte är rädda för att ta i så det var toppen!

Min härliga chef passade på att kika in i salen med för att göra en liten utvärdering och gav mej feedback efter passet. Sånt uppskattar jag verkligen! Det är så bra och givande när någon med stor erfarenhet kan hjälpa en med tips om hur man kan bli ännu bättre som instruktör. Sånt gör att det blir ännu roligare att köra klasser! :-)

Efter träningen skyndade jag iväg för att möta upp en vän från Vänersborg som jag inte umgåtts med sedan mellanstadiet! Även om det blev en kort fika så var det verkligen roligt att träffas igen. Tänk vad tiden flyger iväg!
20130307-183653.jpg

