20130306-181042.jpg
Biljetterna till Elixir actionsporternas filmfestival har släpps och jag och mina vänner var snabba med att säkra våra platser.

Förra året gick jag tillsammans med Erick och Kristi och det var en helt magisk kväll. Det var fantastiskt att få sjunka ner i biomörkret och njuta av den ena fantastiska, inspirerande och nervkittlande äventyrsdokumentären efter den andra. Jag älskar att se människor som följer sina drömmar och att få ta del av deras passioner och upplevelser.

Jag, Erick och Kristi var där förra året också och vill ni läsa mer om hur vi hade det den kvällen och filmerna som visades så kan ni läsa om det här.

Biljetterna kostar 165kr styck (och platserna är omnumrerade så har jag fler vänner i Stockholm som vill hänga på är det bara att köpa en biljett).

Filmfestivalen äger rum 17/4 19.00 på skandiateatern i Stockholm & 16/4 19.00 på Draken i Göteborg.

  • Läs mer om festivalen här.
  • Läs om årets filmer och kolla på trailers här.
  • Boka biljett här.

  • 20130306-180804.jpg20130306-180820.jpg

