Just nu är det full fokus på att öva in dom nya releaserna och plugga till en tenta inför nästa vecka.

Igår stannade jag kvar på gymmet efter mitt bodycombat pass på hornsgatan och övade på dom nya låtarna i bodycombat och det är så kul för det nya passets så himla bra!

På kvartalsutbildningen i fredags hade vi teknikfokus och var därför bara hälften så många som var med så att vi kunde få extra mycket hjälp. Vi delades in i fyra grupper med var sin station. På ena stället övade vi sidekick, på andra jumping knee, sedan jumping evasive sidekick och sedan roundhouse knee. Vi jobbade 2×2 min med 15s vila. Efter det hade vi en box övning och sedan körde vi hela releasen.

Jag gillar verkligen att man nu kan anmäla sej till kvartalsutbildningar med extra teknikfokus så att man kan få mer hjälp och på så sätt bli ännu bättre ännu snabbare.

Så nu ser jag verkligen fram emot att få komma igång och köra bodycombat 55 & bodypump 85! Det kommer bli grymt!20130228-124046.jpg

