Det har varit lite tyst i bloggen de senaste dagarna och det beror på två saker, en tenta i företagsekonomi och min födelsedag!

I tisdags fyllde jag nämligen 25 år och jag blev riktigt bortskämd hela dagen. Det var en fantastisk dag och imorgon och på lördag fortsätter firandet :-)

Idag har jag kvartalsutbildning i BodyPump så efter det kommer ett inlägg om den nya releasen och då borde jag komma igång med bloggandet igen! 20130221-102657.jpgDet var en något äldre version av den här tjejen som efter tentaskrivning i tisdags blev bjuden på födelsedagslunch, laddade med fika på Thelins innan BC och sedan blev bortskämd med presenter och på vin på Anglais och middag på Vassa Eggen. Maten där är fantastiskt god och jag gillar verkligen deras inredning och atmosfär.20130221-103309.jpg

