Idag började jag dagen med något jag längtat efter hela veckan – nämligen yoga!

Min stela kropp var verkligen i behov av att sträckas ut ordentligt och det var heller inte fel att låta sinnet få vila lite på köpet. Lotte är den bästa yogainstruktören jag stött på hittills och eftersom att hon har yoga innan min bodycombat-klass på lördagar så passade jag på att vara med idag. Och det var verkligen precis vad jag behövde – nästan som en semester från vardagen.

Kanske var det bland annat därför som min BC-klass gick ovanligt bra efter? Vem vet ;-) Senaste tiden har deltagarantalet bara stigit och sista veckorna har salen i stort sett varit full. Och inte full av vilka deltagare som helst utan dom härligaste, gladaste och grymmaste såklart :-) Alla har så mycket energi och glädje som smittar av sej och det blir verkligen en positiv spiral som gör att man orkar ta i ännu mer!

Efter passet stannade jag kvar och körde lite CX med Erick och Matilda och då fick jag en ordentlig överraskning när min kusin plötsligt knackade på dörren till salen! jag blev så förvånad men det var såklart jätte kul! Jag har ju varit van vid att vi bor långt ifrån varandra så det men nu har hon också flyttat till Stockholm så nu blir det mycket lättare att träffas!

20130209-174711.jpg
Nu ska jag försöka plugga lite och sedan blir det filmkväll med kycklingpizza! Det ska bli så himla gott, har varit sugen på det hela veckan nu :-)

