Idag när jag kom hem från träningen låg ett paket från sportamore och väntade på mej! Älskar när paketet får plats i brevlådan vilket inte är så ofta.

I paketet låg ett set med löparhandskar och pannband från Nike. Jag hade ju beställt för stor storlek sist så fick skicka tillbaks det för att byta. Så nu kan jag med säkerhet säga att dom inte vara har snabb leverans och att det är lätt att returnera, det är dessutom supersmidigt att byta varor med. Så som jag promotar dom skulle man nästan kunna tro att jag var sponsrad haha. Det hade ju varit drömmen! Eller typ Nike ;-)

Nu ska jag ta tag i den gigantiska högen med nytvättade träningskläder och lyssna på en ny ljudbok. Gör ett uppehåll i all bergsklättring för lite svensk maffia just nu. Har för övrigt några ljudböcker att ge bort så vill ni ha någon kan ni lämna en kommentar eller höra av er :-)

20130205-201037.jpgKan ni förresten se något ”fel” i kylen på gymmet? Är nog första gymmet jag sett som säljer det haha!

