Ny vecka och som vanligt varje måndag har jag kört ett härligt indoor walkingpass med mina grymma deltagare! Man vet att det kommer att bli ett bra pass när dom ropar ”nu kör vi, nu måste det vara dags kör igång!” när det fortfarande är minuter kvar tills passet ska börja.

Det är verkligen peppande att se hur dom utmanar sej och blir bättre och bättre för varje vecka.

Innan passet så tränade jag 30 min axlar och rygg i gymmet. Körde lite övningar för att stärka upp dom små musklerna i axlarna och sedan tränade jag baksida axel och rygg. Har fått en nytändning i styrketräningen efter att jag testade GRIT förra veckan! Så det gäller att passa på och dra nytta av motivationen.
Efter indoor walking hängde jag på ett par kompisar på ett skönt CX-pass och sedan avslutade jag med stretch. Måste verkligen bli bättre på att inte hoppa över det. Det är ju så himla skönt när man väl tar sej tid!

Tränade i min nya snygga och motiverande tröja vi fick på Nike blast – kanske var det därför jag hade extra mycket energi?!

20130204-192938.jpg

