Så var årets Nike Blast över och jag börjar nästan fundera om jag har någon förbannelse över mej för jag missade massor i år igen!

Förra årets blast var jag sjuk och kunde bara gå på föreläsningar och kolla på shower och klasser. I år hade jag BC på lördagen så kom till Globen runt 14.30 och eftersom att jag knappt sovit natten innan så var jag egentligen alldeles för trött. Deltog på en dansklass, fotades med vänner i ”you can you will” tröjor, gick på en föreläsning och avslutade dagen med organic yoga och råkade somna! Så trött var jag haha.

Senare på kvällen var vi inbjudna på Blast night som anordnas i samarbete med stadium och Veckorevyn. Då visade Nike sin vårkollektion, dom hade shower och så körde vi ett NTC-pass och afro dance! Det var en riktigt rolig kväll.

Imorse hade jag ställt klockan för att hinna till de klasser jag ville gå på men vaknade upp med migrän. Antagligen hade jag druckit på tok för lite under lördagen så fick stanna hemma och vila och dricka vatten för att kunna bli bra till min egna klass istället. Men när det var dags för den var jag på banan igen och ökade till och med vikter på bland annat biceps (äntligen!). Efter det bastade jag som vanligt på söndagar och nu är det myskväll som gäller. Kan behövas efter den här helgen.

Ta hand om er!

20130203-213348.jpg

