Idag körde jag bodycombat i mitt ”I’m on kick-ass mode”-linne vilket alltid ger lite extra energi! Dessutom var det extra många deltagare på passet idag och dom var fulla av energi. Riktigt härlig klass om än lite blyg ibland.

Efter passet gick jag förbi casalls utförsäljning och kollade lite men köpte faktiskt ingenting. Jag har kollat ut lite andra kläder som jag är mer sugen på att köpa i från Nike så sparar hellre till det. Någon måtta får det ju faktiskt vara när man är student! ;-)

På tal om Nike så ska jag jobba för dom imorgon och vara en del av deras ”rigg crew” i förberedelserna inför helgens grymma event Nike blast! Jag var med förra året också så jag har en del koll på vad vi kommer att göra och jag är förberedd på att det kommer bli en rolig, intensiv och lång dag. Så nu ska jag ladda med en god middag och sedan varva ner med te framför Hollywoodfruarna för imorgon ringer alarmet tidigt.

20130129-191742.jpg

