Idag är det tisdag och som vanligt stod bodycombat på Östermalm på schemat!

Innan passet hjälpte världens bästa receptionist Anders mej att ta lite bilder som jag ska ha till bloggen senare. Och det första jag gör är att sträcka axeln! Smart drag där att inte värma upp innan.. Får hoppas på att det går över fort för det är lite svårt att köra bodycombat och bodypump utan att använda axeln så mycket.

Tröstar mej med myskväll hemma och äter årets första godisar. Jag började nämligen 2013 med en 21-dagars utmaning då jag inte ätit sånt. Jag kände att det var skönt efter jul och nyår. Anledningen till att det blev 21 dagar är för att man ska göra samma sak 21 gånger för att skapa en vana. Funderar på att ha andra liknande utmaningar under året. Får se om jag kommer på något annat kul! Annars kör jag kanske en favorit i repris :-) Eller har ni några roliga tips på andra utmaningar?

20130122-201828.jpg

