Efter ett härligt bodypumppass, bastubad och en god middag så är det fantastiskt skönt att landa i soffan med en kopp te, gamla podcast avsnitt och bara ta det lugnt.

Nästa vecka drar en ny kurs igång i skolan och jag kör såklart på med mina pass som vanligt. Nu börjar jag också se fram emot dom kommande kvartalsutbildningarna som hålls i slutet av februari. Nu är det ju fortfarande några veckor kvar men för ett par dagar sedan kom mailet ut med datum och man kunde gå in och anmäla sej på lesmills sida. Den här gången är jag extra glad också för kvartalsutbildningen i BodyCombat krockar för ovanlighetens skull inte med mina pass! Och som vanligt ska det bli riktigt spännande att få köra dom nya passen med. Vore ju extra kul om jag dessutom är klar och har fått min licens i BodyPump tills dess med!

20130120-200843.jpg

