När det är -18 grader ute passar det perfekt att värma sej med ett grymt träningspass på gymmet, lite bastubadande och god mat.

Hittills har det varit en riktigt mysig och härlig lördag. Jag trodde först att det skulle vara färre deltagare idag eftersom att det var så kallt ute men till min förvåning det var lika många som vanligt och dom var dessutom ovanligt taggade! Så himla kul var det och allas grymma energi smittar ju av sej vilket gör att alla i hela salen ger varandra mer och mer energi och pepp genom passet. Detta resulterade i en maxpuls på 196bpm och lätt illamående mot slutet! Efter passet var det också många som kom fram och sa att dom gärna kommer till Hornsgatan på onsdag med för att vara med i 12-veckorsutmaningen som jag har ordnat där!

Sedan körde jag 15 min egen träning med NTC-appen. Jag valde programmet core cruch som är en av mina favoriter. Perfekt att lägga in före eller efter andra pass om man vill få lite extra coreträning utan att lägga ner allt för lång tid på det. Har ni inte provat än tycker jag ni ska ladda ner appen! Den har massor av bra program, både för hela kroppen eller med fokus på olika muskelgrupper.

20130119-164148.jpg

