Nu börjat det märkas att det är nytt år och många kommer igång på gymmet. Igår fylldes salen snabbt av glada och taggade personer som var sugna på att köra BodyPump!

Det var som vanligt fantastiskt kul förutom en liten detalj. Jag skulle nämligen spela in min demo som man ska skicka in till LesMills men kameran verkar ha hamnat i stand by läge mitt i passet. Jag måste försöka lära mej hur kameran fungerar så att jag kan göra ett nytt försök. Lite tråkigt kanske men när så många fina deltagare kommer fram och ger massa beröm både innan och efter passet så är det ju omöjligt att bli ens lite irriterad på kameran. All positiv respons och att få se människor ge allt dom har samtidigt som dom har ett stort leende på läpparna är verkligen det bästa med att få vara instruktör! :-)

Idag börjar jag veckan med massor av plugg och i eftermiddag blir det som vanligt ett indoor walkingpass. Ska bli roligt att köra det nya programmet igen!

20130114-100218.jpg

