Igår körde jag igång mitt Indoor Walkingpass med ett nytt och härligt program! Vi är ett riktigt härligt måndagsgäng och jag blir så glad när jag ser hur dom uppmuntrar och peppar varandra. Det är helt fantastiskt! Det verkade som att dom gillade det nya programmet och jag känner mej själv väldigt nöjd med upplägget.

Sedan fick jag höra att dom tyckte att mitt julpass, när jag var utklädd i full tomtedräkt med skägg och allt, hade varit en riktig succé! Sånt blir man ju galet glad av att höra!

Idag blev det däremot ingen IW men desto mer BodyCombat. Och det är inte så illa det heller. Det är ju trots allt BC som är min stora passion.
Deltagarna hade riktigt bra med energi och det syntes att dom verkligen gav allt! Sånt smittar ju av sej så det blir som en positiv spiral :-)

Nu är det dags att fylla på energinivåerna ordentligt för imorgon är det dags igen! Då är det BC på Nordic Wellness Hornsgatan och passet har fått ny tid, 19.30 drar vi igång. Dessutom har jag en liten överraskning på gång för mina deltagare där. Den som kommer imorgon får veta… ;-)

20130108-204026.jpg
Hade med mej en bar i träningsväskan idag som jag tagit från frysen. Kan med glädje berätta att dom smakar precis lika gott även när dom varit frysta! Vill man ha dom saftigare kan man säkert hacka lite torkad frukt och blanda i – det ska jag prova nästa gång!

