Nu när jag är tillbaks igen efter ledigheten så startade jag lördag förmiddag med mitt BodyCombatpass på Nordic Wellness i Hornstull. Det var fantastiskt roligt och även om det har varit skönt med vila så har jag saknat mina lördagsritualer med sovmorgon, god frukost och BC!

Efter passet så gick vi iväg till en thairestaurang och där beställde jag in en ny otroligt god maträtt med stekt ris, currypasta, koriander, kyckling och russin! Det vattnas i munnen bara jag skriver om det… Absolut en ny favoriträtt!

Just nu går tvättmaskinerna på högvarv i tvättstugan och i ugnen börjar mina hemmagjorda energibars att bli klara. Ska smaka på dom senare och efter det kommer nog ett recept dyka upp här ;-)

20130105-184440.jpg
Fick förresten ett nytt iPhoneskal igår. Passar perfekt nu när jag instruerar BodyPump med! :-)

