I eftermiddags när jag var hemma en snabbis efter bion för att byta om så hände något fantastiskt. Det var när jag precis var klar för att gå och bara skulle välja vilka träningsskor jag skulle ha. Jag funderar lite och kommer att tänka på mina NikeIDs som borde komma snart. Precis då ringer det på dörren och där står ett bud redo för att lämna över mina nya, egendesignade skor! Lyckan var total när jag slet upp paketet och tog fram mina nya följeslagare. Om jag kände mej seg efter att ha gått upp 5.20 för att köra pump och sedan sett en 3 timmar lång film på bio så ersattes den segheten genast av en otrolig energi – jag ville ju såklart inviga skorna direkt! Så med skorna i väskan skyndade jag iväg till gymmet ivrig med att komma igång. Att det dessutom blev ett riktigt grymt BodyPumppass gjorde mej förstås ännu gladare! Vem vet, kanske får dom följa med mej på BodyCombat 12.00 på Nordic Wellness i Hornstull imorgon ;-)

Nu ska jag duscha och sedan laga en nyttigare variant av pizza och bara ta det lugnt. Blir det gott kan jag alltid dela med mej av receptet om någon är sugen? :-P

20130104-200001.jpg
Så här ser skönheterna ut. Bilden gör dom dock inte riktigt rättvisa. Färgen lyser mer i verkligheten och fungerar typ som reflex med. Dessutom är dom världens skönaste. Jag är verkligen supernöjd :-)

