Jag blev nyss inbjuden till en grupp på Facebook som går under namnet ”200 träningspass under 2013” Gruppen är till för att alla ska kunna dela med sej av sina träningspass, peppa varandra och få extra motivation till träningen. Ett helt fantastiskt initiativ måste jag säga! Tack Anders för att du styrt upp detta!

Reglerna är enkla och det är fritt fram för alla att vara med i gruppen (vill du bli tillagd i den så lämna en kommentar).

Varje träningspass måste uppfylla följande krav:

  • Minst 40 minuter, max hur länge man vill.
  • Höjd puls
  • Flåsa
  • Svettas (Yoga räknas också)
  • Minst 1 timmes vila mellan två olika pass

Man uppdaterar efter varje 10-tal, dvs. 190 kvar, 180 kvar osv

Själv satte jag igång igår med mitt BodyCombatpass som jag har på Nordic Wellness Hornsgatan och just nu sitter jag hemma och fyller på med energi inför morgondagens BodyPumpdubbel! Först klockan 06:45 på Tegnérgatan som vanligt och sedan gör jag ett inhopp i Hornstull kl 17.00. Och vem vet, kanske är det någon som läser detta som känner sej riktigt laddad inför det nya träningsåret och vill gå upp tidigt för att göra mej sällskap? ;-)

signatur

