Oj, det blev visst en liten julpaus här i bloggen! Jag har haft fullt upp med att besöka vänner, familj och släkt under senaste veckan och har åkt runt mellan Stockholm, Vetlanda, Trollhättan, Vänserborg och Oslo för att hinna med så många som möjligt. Så mitt i allt julfirande glömde jag bort bloggen helt. Istället har jag ägnat min tid åt att dricka glögg, äta julmat, mata fåglarna på landet och åka längdskidor i Oslo. Inte fel det heller! Men nu börjar det pirra i kroppen efter träning och lusten att äta hälsosamt växer sej allt starkare (det har ju blivit en del choklad under dessa dagar om man säger så ;P) Inget ont om choklad men efter en sådan här högtid med massor av julmat osv. tror jag många tycker det blir skönt att gå tillbaks till lite bättre rutiner när det nya året börjar. Och det är väl en perfekt start på det nya året dessutom! 

I morgon ska jag bryta den senaste veckans vilotrend och göra ett besök på mitt gamla (och första) gym Motionspalatset i Vänersborg. Jag ska dit tillsammans med pappa som ska träna axeln (samma tjatiga övningar som jag hade tidigare) och jag tänkte köra lite styrka och kondition i gymmet. Har inte riktigt planerat passet än men det vore skönt att ge hela kroppen en liten genomkörare så att musklerna inte känner sej bortglömda! Kanske kör något NTC-pass?..

Här kommer från senaste veckan som jag tagit från min instagram. Kajsa_Carlsson heter jag där.

collage

signatur

