Igår hade jag mitt näst sista ”tomtepass”. Totalt kommer jag att ha kört 6st och nu har byxorna börjat spricka lite (tur att jag har shorts under!) så det är tur att det bara är ett pass kvar. Om jag inte överraskar dom i hornstull idag och klär på core och BodyCombat med! Men det kan nog vara bra om dräkten får vila lite så att den håller in i det sista.

Det känns så konstigt när man säger hej då till deltagarna nu och att ”vi ses nästa år”. Det känns som att det är en hel evighet dit men så är det ju inte förstås! Och det är nog bara bra med ett litet juluppehåll så att vi alla kan komma tillbaks med ännu mer energi och motivation efter långhelgen! Jag längtar redan! Fast att jag inte ens har gått på julledighet än.. Det gör jag på imorgon kl 07.45 när min BodyPumpklass slutar. Då ska jag och Sanja åka in till stan och äta en lång julfrukost på det nya espressohouse på Stureplan. Ända sedan första gången jag gick förbi det cafét har jag drömt om att gå dit. Det låter kanske lite konstigt men det ser så himla fint och mysigt ut där inne att jag inte kan låta bli att dagdrömma lite om att sitta där länge med en bra vän, dricka kaffe och prata om allt mellan himmel och jord. Ja ni hör ju hur jag låter. Det är tur att jag snart ska få komma iväg dit så att jag kan stilla mitt begär lite!

bild

signatur

