Imorse mötte jag upp min vän, granne och fd kollega Robert för att åka iväg till gymmet! Det är faktiskt lite mysigt att vara uppe så tidigt när snön faller och det är vitt överallt. 

Och har man inte vaknat till ordentligt på vägen så gör man det definitivt när man kommer till gymmet och möter alla glada deltagare. Vi blir bara fler och fler för varje vecka! Superkul att se! Idag var det extra roligt eftersom att både Robert och Caroline var med och kämpade på ordentligt. Jag måste säga att jag är imponerad av alla deltagare som kommer och kör BodyPump så tidigt på morgonen. Inte bara är dom där 06:45 utan dom tar verkligen i och utmanar sej själva ordentligt också! 

Efter passet bjöds det på en julig frukost i receptionen och efter det gick jag och handlade massor av gott till kvällens glöggmys som kommer äga rum hemma hos mej. Att bära hem alla tunga kassar var nästan jobbigare än själva BodyPumppasset tycker jag!

Fotor

signatur

