NikeID

Som jag har berättat innan så var jag tidigare i höst på ett öppningsevent för Nike Womens training shop. Då hade jag turen att få ett presentkort på ett par NikeID skor och nu har jag äntligen lyckats bestämma mej och beställt ett par!

Man får alltså gå in och välja skomodell, typ av sula, färger, logga osv osv. Dom som känner mej bra vet att jag ofta har väldigt svårt att bestämma mej så ni kan bara gissa hur länge jag har suttit och velat fram och tillbaks mellan löparskor, träningsskor, streetskor, skor för inomhus- eller utomhusbruk, matta eller glansiga färger, design osv. Men eftersom att jag länge har tänkt att jag vill ha ett par gula skor i min samling så blev det skorna på bilden ovan!

Nu längtar jag efter att få dom levererade. Eftersom att dom är costume made så tar det ca 25-30 dagar innan dom kommer. Ska bli spännande att se färgen på dom. Den heter ”volt” och i datorn ser den mer gul ut men mailar man bilden från sidan ser dom nästan lite grön ut.. Såg dock en tjej som hade skor med vad jag tror är den färgen och i så fall är dom mer gula! Hur som helst tror jag dom kommer vara superfina och verkligen lysa upp på gymmet. 

Stort tack till Nike och Jessica som gav mej presentkortet!

signatur

