Vad mysigt är med all snö vi har fått! Älskar när det är vitt överallt och det är så mysigt att sitta inne i värmen och kolla ut när snön virvlar förbi utanför! Fast det är klart, det är inte fullt lika mysigt för dom som fastnat i trafiken.

Själv fick jag pulsa i snön fram och tillbaks till tvättstugan i några omgångar och sedan åkte jag in till stan och mötte upp Sanja, Vi satte oss inne i värmen på ett cafe och jag passade på att ladda upp inför mitt BodyCombatpass på hornsgatan med kaffe och en kanelbulle! Idag tycker jag att alla som kom iväg till gymmet, eller till och med var ute och sprang (!), ska ge sej själva en extra klapp på axeln för det har inte varit helt lätt att ta sej fram idag! 

Nu ska jag fortsätta att planera min core-klass jag ska ha innan BC imorgon sedan börja varva ner med lite kvällsro-te.

Fotor

signatur

