Just nu är jag ledig från skolan fram tills på torsdag vilket passar perfekt eftersom att jag har tagit på mej rätt många extrapass denna veckan! Igår var det Indoor walking x 2 och idag ett lunchpass i IW på 30 min och sedan BodyCombat 17.00 på Östermalm! Så då är det skönt att man får vila ordentligt emellan.

Jag åkte till östermalm lite tidigare för att äta lunch med Anders och för att öva in dom sista låtarna på BodyCombat 54 så att jag kunde köra hela det nya passet idag! Det var superkul och deltagarna var verkligen taggade på att komma igång med det nya programmet. Känns toppen att ha kommit igång med det redan och få lite nya frächa låtar att ”fightas” till. Mina favoriter är (inte helt oväntat) låt 2 och 5!

Efter passet blev jag med ”tvingad” på CX av Caroline! Eller tvingad och tvingad, jag var nog rätt lättövertalad. Reyhan stannade också kvar så tillsammans kämpade vi på i ytterligare 30 min.

Efter en sådan här dag är det extra skönt att landa hemma i soffan med en god middag, tända första ljuset i adventsljusstaken, kolla ut på snön och veta att jag är ledig imorgon!
Fotor

signatur

