Igår var det dags för dubbla BodyCombatpass igen. Först 10.00 på hornsgatan och sedan 12.00 i hornstull. Tur att gymmen ligger så nära varandra att man lätt kan hinna i tid till nästa pass. Och eftersom att det både var lördag och dagen före första advent passade jag på att bjuda på pepparkakor efter passen!

Efter mina klasser stannade jag kvar i nästan 4 timmar och övade in låtar från den senaste releasen. Planerar att komma igång med den på tisdag när jag kör BodyCombat 17.00 på Östermalm. Ser verkligen fram emot det! 

När man tränat så länge så måste man ju fylla på energiförråden ordentligt igen och passande nog hade jag och Erick bokat bord på Ramblas samma kväll! Jag älskar verkligen tapas så det har jag gått och sett fram emot hela veckan. Det var första gången jag åt på Ramblas faktiskt och jag tycker det var jätte bra. Maten var supergod och framförallt fick vi in den nästan direkt efter att vi beställt. Två små bord fyllde vi med små rätter som revbensspjäll, baconinlindade dadlar, getost, seranoskinka, lammspett, potatis och aioli mm. Plus en stor kanna Sangria såklart! Våra nyfikna borsdsgrannar fick smaka lite på Sangrian men dom sa att dom var för gamla för att dricka så söta saker.

Efter Ramblas promenerade vi bort till Judit och Bertil för att avsluta kvällen med ett par goda drinkar. Så det blev verkligen en fantastisk start på december!

Nu ska vi snart mötas upp och åka in till gymmet för att öva vidare på BC 54 och i eftermiddag 16.30 är det dags för BodyPump igen! Det kommer att bli GRYMT!

Fotor

signatur

