Här har det varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna och det beror framförallt på en tenta som äger rum imorgon. Men lite paus måste man ju ha i studierna så här kommer en liten uppdatering!

I söndags hade jag mitt allra första BodyPumppass och det var fantastiskt roligt! Det gick över förväntan och deltagarna var underbara! Tillsammans hade vi jätte roligt samtidigt som det verkligen syntes hur alla tog i, utmanade sig själva och gav allt dom hade! Det var som att allas energi smittade av sig på varandra. En positiv spiral helt enkelt! Därför ser jag redan fram emot morgondagens BP-pass 06.45 på Sportlife Tefnérgatan! Det får definitivt bli veckans utmaning – Vågar du anta den?!

Jag tror det kommer bli en riktigt bra start på dagen. Även om jag är morgontrött av mej så älskar jag att träna på morgonen när jag väl tagit mej upp. Med en sådan start får man verkligen upp energin på en bra nivå som räcker hela dagen. Och imorgon passar det extra bra eftersom att jag kommer vakna till ordentligt innan min tenta som börjar 09.00.

Det känns verkligen superbra att ha kommit igång med mina BP-klasser redan! Och jag är otroligt glad över att direkt efter min utbildning ha egna fasta klasser att köra. Så nu får ni komma och träna med mej på söndagar 16:30 på Sportlife Hornstull och fredagar 06:45 på Tegnérgatan! Och kom ihåg – Pressure makes diamonds! ;)  

