När man jobbar som instruktör är det (i alla fall för mej) viktigt att få tid för egen träning med. Jag har säkert skrivit om det tidigare skulle jag tro. För under alla pass man har så ligger allt fokus på deltagarna. Att peppa dom så mycket som möjligt, se till att dom har roligt och får ut det dom vill av sin träning. Därför är det lika viktigt att träna själv för att kunna fokusera på sej själv och sina egna mål, både för att kunna utvecklas och bli bättre som instruktör, få lite egen tid och även kunna jobba mot andra mål.

Så därför körde jag en liten combo idag. Efter skolan åkte jag iväg och körde BodyPump, måste ju öva nu när jag (väldigt) snart kör igång med egna klasser! Och senare, efter en sväng hemma för vila och påfyllning med energi åkte jag iväg och höll mitt BodyCombat pass 17.30 på hornsgatan. Riktigt härligt måste jag säga!

