Man vet att ens kropp älskar träning när svetten formas som ett stort hjärta!

Efter min vilodag igår och sovmorgon idag var det riktigt skönt att få komma iväg till gymmet och köra första BodyPump-passet sedan utbildningen förra helgen! Innan klassen började passade jag på att springa intervaller på löpbandet. I vanliga fall brukar jag springa en minut och jogga en minut men idag gick jag mellan intervallerna istället. Det blir lättare på det sättet att man hinner återhämta sej bättre mellan intervallerna så  för att väga upp det sprang jag snabbare när det väl gällde. Totalt blev det 10st så när pumpklassen skulle dra igång var jag mer än uppvärmd!

Efter passet fyllde jag direkt på med mitt nya one whey proteinpulver och väl hemma blev det en av mina absoluta favoriträtter – pannkakor!  

