Idag hade Nike sitt öppnings event för Nike Women’s Training shop och jag vill börja med att säga STORT TACK för en fantastisk kväll!

Jag kom dit direkt efter att ha hållit ett BodyCombatpass på östermalm så jag var redan uppvärmd och igång. Vid ingången mötte jag upp mina vänner och inne på Stadium hade dom rullat ut rosamattan. På bottenplanet hade dom gjort iordning med massa vitamin water, frukt och annat gott. Först gick vi omkring och kollade på att nya snygga kläder i deras nya shop och jag fick direkt ett par favoriter, som dom randiga tightsen nedan, den randiga tröjan och löpartröjan som passar perfekt nu  är det blir kallare ute! Det fanns verkligen mycket fint! 

Efter det presenterade Nike dom nya kläderna på scenen och berättade om deras tränings-app Nike Training (som jag har skrivit mycket om innan). Nike Master Trainers var också där och höll ett pass från appen. Det var extra kul eftersom att det var Madelinn, Fredrik och Jessica som körde och dom är verkligen superduktiga. Där kan man verkligen passa på att få extra inspiration och motivation till att utvecklas ännu mer som instruktör! Jag fick många glada hejarrop från dom under passet och jag vann även ett par Nike IDs! Så himla roligt! Nike ID är alltså ett par skor som man får gå in och designa helt själv och som man sedan får hemskickade. Kommer ha otrolig beslutsångest över vilka jag ska välja… 

Efter passet lottade dom ut fler skor till alla som köpt något och när vi gick därifrån fick alla varsin snygg väska, linne och vattenflaska.

Så tack igen till Nike för detta roliga event och tack till Madelinn, Fredrik och Jessica för ett grymt bra pass!

