Idag var mina Indoor Walking-deltagare så otroligt grymma! Dom är alltid duktiga men idag tog dom det till en ny nivå. Det märktes redan från början att dom var extra fokuserade och taggade och mot slutet så var det väldigt många miner som visade på hur mycket dom tog i, pressade sej och kämpade. Dom var fantastiska!

Själv fick jag också en hel del träning. Före mitt pass så var jag på Långholmen och sprang backintervaller. Eftersom att jag hade planer efter min IW-klass så tänkte jag ta tillfället i akt och få lite intervallträning innan medan det var ljust ute! Efter passet fick jag veta att jag inte behövde åka in till stan i alla fall så då hängde jag med Natalia på CX och efter det fick jag frågan om jag ville köra lite boxningsträning. Jag, BodyCombatnörden nr 1, kunde såklart inte motstå det erbjudandet så då blev det ytterligare 30 min. Så tillsammans blev det en hel del träning! Men jag älskar verkligen boxningsträning! Det finns nästan inget roligare! Så i natt kommer jag nog sova gott minsann :-)

