Idag avslutade jag min ”zombie-turné” och hade min 5:e och sista Halloweenklass för i år! Denna gången var det på Sportlife hornsgatan där jag kör BC 17.30 på onsdagar. Dagen till ära hade Joel i receptionen fixat spindelnät och spindlar med som vi satte upp i salen och det blev riktigt coolt och effektfullt tillsammans med levande ljus! Det höjde verkligen stämningen ytterliggare. Sedan är det så kul när deltagare går in för det och klär ut sej med. Nedan ser ni mej och Simon som såg riktigt läskig ut!

Det kan faktiskt hända att zombie-dräkten åker på imorgon med om jag teamar med Erick på Östermalm kl 18.00 när han kör BodyCombat Halloweenspecial i förmån för rosa bandet! Jag har nämligen tenta 14-18 så det är lite osäkert om jag kommer hinna dit i tid. Men har ni möjlighet tycker jag definitivt att nu ska åka dit och vara med – det kommer bli grymt!

