Här kommer ett litet tips till er som letar efter riktigt snygga träningstights! Dom kommer från H&M och kostar bara 199kr. Jag har letat rätt länge efter ett par snygga färgglada tights som piggar upp i höstmörkret. Samtidigt vill man ju inte ha ett par som ändrar färg när man svettas om ni förstår vad jag menar ;)

Jag sprang runt på stan i måndags efter mitt Indoor Walkingpass på tengérgatan och letade efter dom. På första stället var dom helt slut, på andra hade dom bara ett par kvar i fel storlek och på tredje stället fick jag sista paret i min storlek så dom verkar gå åt fort!

Jag invigde mina idag när jag övade in låtar inför helgens Halloween-BodycCombat! Efter det bytte jag om, åt en musclemaxx (tidernas godaste protinbar, dock säkert inte den nyttigaste) och sedan var det dags för min onsdagsklass på Hornsgatan. Så himla skönt att köra ett roligt BC-pass med härliga deltagare så att man får lite energi till kvällens pluggande.

Tummen upp för snyggaoch prisvärda träningskläder!

