Varannan vecka kör jag BodyCombat på Sportlife Hornsgatan 10.00 innan mitt BC pass i Hornstull 12.00 och idag var en sådan vecka! Ni vet ju att jag älskar BodyCombat men idag var det extra kul för bland deltagarna på första passet fanns ett gäng som hade en svensexa! Eller ja, ”straffsexa” kallade dom det visst. Den lycklige var nämligen redan gift men blev överraskad nu i efterhand istället. Jag var faktiskt riktigt imponerad över hur duktiga dom var! Dom kämpade på rikitgt bra och verkade väldigt nöjda med passet. Fick höra från en av dom att han skulle tänka på mej i morgon när han inte ens kan sträcka sej efter nycklara – det känns som ett bra betyg!

Passet i hornstull och också bra och jag tycker vi har blivit ett riktigt härligt lördagsgäng där nu! Ser fram emot nästa vecka när det är Halloweentema. Vet flera som planerar att klä ut sej! 

Nu ska jag ta tag i studierna här hemma och börja fundera på middagen.. Om någon av er har tips på goda rätter med köttfärs får ni mer än gärna lämna en liten kommentar!

På väg hem från gymmet. Det bästa med hösten måste nästan vara den friska luften efter att det regnat och dom fina färglada löven!

