Här om dagen hämtade jag ut min halloweendräkt som jag beställt från maskeradkammaren.se. Jag har köpt till lite extra ”blod” och smink och jag tror att det kommer blir riktigt bra! Fast vad jag ska klä ut mej till avslöjar jag inte riktigt än…

Totalt kommer jag att hålla 4 Halloweenklasser:

  • 27/10 BODYCOMBAT 12.00 Sportlife hornstull. Erick kommer vara med och teama och den bäst utklädda deltagaren kommer att belönas med ett pris! Det kommer bli grymt!
  • 29/10 Indoor Walking 17.15 Sportlife Tegnérgatan
  • 30/10 BODYCOMBAT 17.00 Sportlife Östermalm
  • 31/10 BODYCOMBAT 17.30 Sportlife Hornsgatan

Jag ser verkligen fram emot detta! Det är så himla roligt att få klä ut sej, köra specialklasser och ge deltagarna ett träningspass utöver det vanliga! För det ska ju vara kul att gå till gymmet och träna. Och nu när det blir mörkare ute känns det extra viktigt att göra roliga saker  efter skola/jobb så man får extra energi och endorfiner.

Nu är frågan, vågar du vara med?!

