Idag är ingen vanlig dag för idag firar jag 1 år som anställd på världens bästa arbetsplats!

Ett helt år har gått sedan jag blev anställd på Sportlife som instruktör och jag är så otroligt glad över att det blev just på den gymkedjan som jag började jobba på som nykläckt instruktör. Under det här året har jag utvecklats jätte mycket och jag har lärt känna världens underbaraste kollegor och deltagare. Det känns fantastiskt att få vara omgiven av personer som peppar, inspirerar, hjälper och pushar mej. Det ger mej så mycket glädje och energi! 

Under det senaste året har jag hunnit med att ha julklasser utklädd som tomteflicka och påskklasser utklädd till kyckling och karatekyckling. Vi har haft flera BodyCombat-marathon och jag har kört många ”best of the best” klasser och om ett par veckor är det dags för fler specialklasser… Så håll utkik ;) 

Tack Sportlife för ett grymt bra år! Nu ser jag fram emot nästa!

