Idag var det så otroligt kul att vara tillbaks i Hornstull för att ha min BodyCombat-klass! Förra lördagen var jag ju på tjurruset så nu var det ju faktiskt två veckor sedan sist. Även om jag har flera andra BC klasser på Östermalm och hornsgatan så längtade jag extra mycket tills idag! Och med ca dubbelt så många deltagare som vanligt och massor av härlig energi så blev det ett grymt bra pass! Längtar redan till nästa vecka nu. 

Efter passet bytte jag om till löparkläder och gick bort till backen på Långholmen för att köra lite intervaller. Man måste ju passa på när solen skiner och det är härligt friskt höstväder ute. Jag höll mej till 10 vändor. Spurtade upp för backen och joggade ned. Totalt 1.75 km och en maxpuls på 196. Mer än så behövs inte ibland! Och det kändes riktigt bra att vara tillbaks vid backen, även om det är hatkärlek! 

Såg även en grupp personer som åkte segway! Såg lite roligt ut när dom samlats i en ring för en liten genomgång innan dom åkte iväg. Det hade nog varit roligt att prova på faktiskt. Speciellt om man får åka runt långholmen en solig höstdag som denna!

Nu ska jag äta middag och ladda om inför biokväll. Igår var vi ett härligt gäng som hade filmkväll och då såg vi Taken så ikväll blir det såklart Taken 2!

